Niezliczone pomysły na aranżacje wnętrz i design w świetnym stylu

Młodzi NA SWOIM

Młodzi NA SWOIM

Content

poniedziałek, 6 lutego 2017

Nowa toaletka - skandynawski styl!








Samodzielnie wykonana toaletka:


szafka biała wisząca - IKEA


do wykonania i przymocowania nóg wykorzystano: 

4 x trzon do łopaty

4 mocowania nogi meblowej pod kątem - allegro

+ akcesoria

całkowity koszt toaletki około 150 zł

w sklepach internetowych podobne toaletki sprzedawane są po 500, 600 zł

dlatego zachęcamy do majsterkowania!!

 


9 komentarze:

  1. bardzo fajnie, minimalistycznie :) ja tak osobiście najbardziej lubię i też jestem na etapie demolki swojego pokoju żeby troszkę zrobić przestrzeni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście wszystko co jest robione "ręcznie" jest tańsze ale nie zawsze można to zrobić, w każdym razie podoba mi się i myślę, że skombinuję takie coś córeczce na urodziny, niech ma :) A jeśli coś pójdzie nie tak można zrobić jeszcze raz od nowa, w końcu cena wykonania ręcznego jest prawie 4 razy tańsza niż kupna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, ja swoją drogą uwielbiam robótki ręczne, skoro coś można kupić można też to zrobić :D Kwestia czasu i samozaparcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! W życiu bym nie pomyślała, że to kije od łopaty, super efekt i naprawdę ciekawy minimalistyczny kształt. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba jest ładna i praktyczna, bo zawsze mozesz się w niej przejrzeć cała, nie tylko gdy się malujesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i pomysłowe wykonanie! Jestem wielka fanką stylu skandynawskiego i naprawdę gratuluje osiągniętego tu efektu prostoty.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie klimaty :) są takie ascetyczne i łatwe w odbiorze :) ja również planuję remont i zrobienie sypialni w podobnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Toaletka bardzo mi się podoba, już nie wspominając o kosztach 150zl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super propozycja do salonu. Koszt rzeczywiście niewielki
    http://chobotdesign.pl

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Blogroll

Blogger news

Zdjęcia i treści publikowane na blogu są naszą własnością i nie zezwalamy na ich kopiowanie.

Translate