Niezliczone pomysły na aranżacje wnętrz i design w świetnym stylu

Młodzi NA SWOIM

Młodzi NA SWOIM

Content

wtorek, 25 sierpnia 2015

Dekoracja okna w kuchni - roleta rzymska, nowoczesna osłonka DIY





Nareszcie ukończyliśmy aranżację okna w kuchni!

Biała roleta rzymska na tle ścian w kolorze cappuccino została pomysłowo zestawiona z nowoczesną osłonką,
w której umieściliśmy ożywiającą całość sztuczną trawę.

Pomysł na donicę zrodził się w IKEA. Podobne zostały wykorzystane do aranżacji restauracji,
choć nie znajdują się w asortymencie sklepu. A szkoda, bo myślę, że okazałyby się chodliwym towarem.

Bardzo nam się spodobały i zapragnęliśmy sobie taką sprawić! Potrzeba matką wynalazków, więc szybko zaprojektowaliśmy i samodzielnie wykonaliśmy własną. A konkretnie to wykonał ją Tomek - jest prawdziwą złota rączką.

Ponieważ wszystko powstało pod moją nieobecność nie mam zdjęć z poszczególnych etapów wykonania osłonki.

Jakieś pytania? :)

20 komentarze:

  1. Bardzo ładnie to wygląda, gustownie i nowocześnie.
    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie to wygląda, gustownie i nowocześnie.
    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda naprawdę fajnie :) też sobie muszę kupić rzymską roletę, strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawie, w kuchni jednak też trzeba stawiać na fajne dekoracje okien, przynajmniej ja tak uważam. Moje kolezanki za to kompletnie okno kuchenne czy w łazience olewają...

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak sądzimy, dekoracja okna to ważny aspekt aranżacji :) Te ozdobne trawy są z IKEA podobne ale wyższe kupiliśmy ostatnio z Jysk.
    Roleta z aukcji internetowej na Allegro. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dekoracje okienne są bardzo ważne, ponieważ to na okno zazwyczaj zwracamy największą uwagę w mieszkaniu. Przecież tak często przez nie wyglądamy :) Ja osobiście jestem za tradycyjnymi roletami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, ważne żeby dostosowywać aranżację do własnego stylu i gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie zrobione, sam musze nad czymś takim pomyśleć ale dopiero po remoncie, fajne zastosowanie moze to mieć można zasadzic swoja miete/bazylie itp.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rolety rzymskie wygląda bardzo ciekawie i sama zastanawiam się nad zamontowaniem takie w kuchni. Bardzo ładne modelel znalazłam na :https://portalokienny.pl/pol_m_Akcesoria-dachowe_Rolety-zewnetrzne-2227.html. Teraz pozostaje tylko kwestia koloru. Mam miętowe ściany z dodatkiem szarości, a cała kuchnia jest umeblowana w bieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe rolety sprawdzą się w każdej kolorystyce, ich wybór nigdy nie będzie nietrafiony. Są chętnie wykorzystywane we wnętrzach w stylu scandi, czy new nordic. Pozdrawiamy!

      Usuń
  11. U siebie też wykorzystałem rolety rzymskie z https://www.oknakonieczny.pl/ do ozdoby okien w kuchni i jadalni. Wyglądają bardzo fajnie i nadają ciekawy charakter pomieszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak rolety rzymskie skradły moje serce już jakiś czas temu :) Uwielbiam i nie ma dla mnie ładniejszej i bardziej stylowej ozdoby okiennej. Ja zamówiłam swoje w sklepie internetowym z roletami i żaluzjami i właśnie wahałam się między żaluzjami ale pooglądałam sobie różne inspiracje w internecie i zdecydowanie najbardziej podobają mi się rolety rzymskie. Nasze są w materiału wysokiej jakości, który łatwo się czyści. To też ważne oprócz aspektów wizualnych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrawiam wszystkich czytających i komentujących oraz samego autora postu. Dobra robota. Wracając do tematu okien - przedstawiam możliwość porównania cen okien http://twoje-okna.com/ . Może się komuś to przyda w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ważne jest, żeby dobrze chronić się przed promieniami słonecznymi. Niektóre rośliny znajdujące się na za parapecie nie potrzebują go aż tak dużo, więc warto rozważyć rolety wewnętrzne Co o czymś takim myślicie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Rolety rzymskie to rzeczywiście bardzo dobry pomysł na urządzenie kuchni, salonu. Ja także planuje na takie u siebie postawić. Zerknijcie sobie tu na stronkę http://slonko.eu/ można tu liczyć na spory wybór rolet.

    OdpowiedzUsuń
  16. My teraz na wiosnę co prawda nie zdążyliśmy z aranżacją wnętrz, ale już na początku lata w czerwcu wszystko było wykończone. Jeśli chodzi o okna to zrezygnowałam z zasłon i firan. Na https://www.agatarolety.pl/katalog/kategoria/rolety-rzymskie zamówiłam rolety rzymskie - piękne masywne z ładnego materiału. Wyszło bardzo ładnie, osłona okienna plus dekoracja okna.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Blogroll

Blogger news

Zdjęcia i treści publikowane na blogu są naszą własnością i nie zezwalamy na ich kopiowanie.

Translate