Niezliczone pomysły na aranżacje wnętrz i design w świetnym stylu

Młodzi NA SWOIM

Młodzi NA SWOIM

Content

czwartek, 23 lipca 2015

Drzewo na ścianie DIY



W starszej, dawno nieremontowanej części domu na ścianie namalowałam drzewo, które miało stanowić ozdobę niemowlęcego pokoju córeczki. Gdy córka podrosła urządziliśmy jej pokój na poddaszu, a drzewo stało się nieco niedostosowaną dekoracją gabinetu. 
Choć w aranżacji gabinetu wydaje się już zbędne może kogoś z was zainspiruje.

W sklepach internetowych nie znajdziecie takiego wzornika korony drzewa. Dlatego szablon wykonałam samodzielnie z kartonowego pudła po komodzie.

Do wykonania drzewa potrzebne wam będą:

1. Karton o wymiarach minimalnych 140cm x  85 cm - takie wymiary ma korona drzewa.
2. Nożyk do cięcia kartonu.
3. Farba ścienna - dowolnego koloru i producenta według waszej inwencji.
4. Marker.
5.Ołówek.
6. 2 pędzle: jeden węższy do detali i kontur, drugi szerszy aby sprawnie wypełnić obrys drzewa.
7. Taśmę dwustronną.

Rysujemy markerem koronę na kartonie i wycinamy nożykiem. Tak przygotowany szablon mocujemy do ściany wykorzystując skrawki taśmy dwustronnej, żeby szablon nam się nie przemieszczał w trakcie szkicowania. Delikatnie obrysowujemy szablon ołówkiem - nie naciskajcie zbyt mocno, wystarczy by kontur był ledwo widoczny. Węższym pędzlem malujemy kontury i te miejsca, które nie są dostępne dla szerszego pędzla. Szerszym wypełniamy obrysowany kontur korony drzewa. Pień domalowujemy według własnego pomysłu.

Kolorowe, rozweselające całość karmniki wykonałam z folii piankowej, papieru kolorowego, niektóre detale namalowałam mazakiem, użyłam także korektora do zaznaczenia kropek. Karmniki przymocowałam do ściany za pomocą taśmy dwustronnej. 

Oto efekt końcowy:


1 komentarze:

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Blogroll

Blogger news

Zdjęcia i treści publikowane na blogu są naszą własnością i nie zezwalamy na ich kopiowanie.

Translate